May 29, 2012

29 May 2012

assalamualaikum semua. ada apa dgn tarikh ini, 29 May 2012 ? tarikh yg sangat penting utk semua pelajar matrikumati or matrikulasi. haha.

act, aku nak kata nebes tu x la sgt.pelikkan. tapi nebes tu mmg la ado.hahaha. cuma tak banyak la. ish3



result dikabarkan akn keluar pukul 10am di pagi selasa yg indah ni haa. so as usual aku ter-bangun pukul 9.20am sbb mak aku panggil bt apa ntah.hahaa.tgk jam still awal so sambung bt peta dunia balik. bangun2 jer dah pukul 11 u know..ish3. dengan kutrad yg sangat malas tanpa basuh muka air liur basi penuh *propa jer tuh.* i tdo sopan ok xdak la basi2 semua tuh..wahahaa. ok aku trus on lappy dgn mata still terpejam oo. kau ada??? lalalallaa~ :P

aku trus buka link nak cek result tu nasib baik dah buat bookmark dgn lappy ni kan dah senang kerja. pandai x kita ni???hahahaahaha. ok stop xbaik riak. astaghfirullah~

Alhamdulillah!!!! walaupun result aku bkn 4 flat tapi better dari sem lepas. yeayy!! ni salah 1 penaik semangat aku nak blajaq dgn lebih lagi utk sem 3 ni maklum la cuti lama sangat sampai hilang semangat.hakhakhakhak~


Thank you Allah, berkat doa Mak ayh, pensyarah2 yg banyak membantu akuu, kawan2 semua, dan M.A. syukur sangat. :)


No comments:

Post a Comment