Jun 2, 2012

express post ; express shopping !

AMARAN!!!
BACA POST INI DENGAN SECEPAT MUNGKIN.
NAMA PUN EXPRESS KAN. 
hihi
^_^

Assalamualaikum semua..act, aku xtau nak start dari mana..haha. just nak cerita pengalaman aku prgi bershopping dgn ayah aku nih..haha. ni yg terbaru la aku pergi dgn dia jea.

bermula la cerita....

petang tadi lepas aku pergi print borang mtriks kejadah tuh dkt cc dkt taman aku tuh..oh knapa aku prgi print dkt cc?? sebab aku xreti guna printer rumah aku.hahaahaha! -.- ok ketepikan.

so, bila setakat pergi print ketas jer dkt taman aku tuh xkan la nak dressing segala..tapi nasib baik aku pakai jeans+long sleeves tshirt..haha. habis siap print semua tuh ayah aku hantar balik rumah n dia tnya aku nak ikot x dia pergi beli tulang rusuk?? oh mmg sudah lama aku mengidam nak makan gulai tulang made by mak tercinta.hahaha. so aku pun setuju la sbb kedai daging2 import tempat org beli daging2 semua tu xla dkt sgt..tp xla ke bandar sp tuh sgt..hahaha..


tup tup kedai tuh tutup uuuuuuuu~ hmm..so aku gtau ayah aku xpe laa..xdak rezeki la tuh..then ayah ckp aku ada lg 1 kedai..jom kita pergi..dlm perjalanan ayah aku ada ckp..kalau kedai ni tutup jugak kita prgi tesco kalau2 ada...mak aiiii!!! nak bwk aku prgi tesco dgn muka aku yg sememeh ni..:O *tolong buat muka sememeh*

nampaknya kedai ke-2 tu pun tutupp....mmg xdak rezeki...huuuwaaaaaaaa~ tapi aku ok jer...:D

so, aku prgi la tesco dgn ayah aku..prgi naik moto jer kot kamii..haaaa tudiaaaa! bayang kan aku dgn muka setepek bedak pun xdakk dengan muka sememeh purse xbawak masuk tesco..hahahaaha..

macam biasa ayah aku jalan kira nak tinggai aku jaa..punyaaa la lajuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu!!!!!
aku yg jln laju nih pun xleh nak ligan daahh..fyi, aku terbiasa jalan laju disebabkan ayah aku laa..haha..

memandangkan juz nak cari 1 bnda ja aku capai bakul yg kaler biru tuh ja laa..haa dgn selamba badaknya terus sangkut kat lengan ni haa macam makcik2 dkt market2 tu..heuheuheu. terusss ligan ayah aku yg hampir hilang..haha..dan memandangkan tak dak jugak rezeki aku so ayah aku beli daging jerr..TAPI aku sikit pun x kecewa ker apa...sebab aku teruja dgn ayah aku sanggup cari merata untuk anak dia..hahaha..

dan bestt sangat express shopping dgn ayah akuu...mau dia tinggai aku jalan punyaaa lajuuuu...hahaha..

 *THE END*

*ahad ni aku balik matriks :)
*nnti aku citer pasal junior pulak yerr..hik3
*bag x packing lagi..>.<
*nak bawak mak balik matriks boleh? :P marah ayah aku nnti...
*terkilannya xboleh nk jumpa best pren poreber seblum balik.. :'(
*sem 3 ada muet segalaa...huuuuwaaaa:O
*SMILE kena bawak. peneman aku tuh..hik3
*first time tgk muka junior nnti dalam hati berkata " ni aku senior hampa tau dakk..aku jejak kaki dulu dkt mtriks ni tau dk..so, jgn nak bejuah sgtt ok. TQ. :D " hahahhahahahkkk
btw aku ni baik la junior2ku skalian...

aku akan baik dengan orang yg baik dengan aku.
^_^

No comments:

Post a Comment