May 20, 2012

ohsem day!

Assalamualaikum wahai blogku yg sudah ku tinggal lama. lebih dari 3 bulan kotttt. ni kalau laki tinggal bini ni pakai boleh tuntut fasakh dah ni.wakakakaaka. XD 
xpayah la nak bersihkan segala sawang yg ada sbb ada la tu maid aku tlg bersihkan nnti..=.= act, aku bkn nak cerita sebab aku x menulis...ok to be continue~


semalam tanpa di sangka at last jadi jugak plan yg mahu xmahu kitaorg nih. plan nak jumpa kwn2 matriks yg dah lama terpisah kecuali Mimi n aku laa.=.=
individu yg terlibat adalah Aku, Nedy, Hazirah, Mimi, Fatin n pelakon tambahan Syafiqah *kazen mimi* 
permulaan yg sangat la menyengalkan..sangt. haha. dlm pukul 12 Nedy sampai umah aku. nak amik aku laa apa lg kan.haha. so kitaorg pergi tunggu la Hazirah dgn tol Sp Selatan tuh. hazirah ni dtg dr Penang. kami dah smpai dkt area2 tol tuh Nedy call la Hazirah tnya dia dkt mna..dlm plan kami dia mybe dlm 10 min lg nak smpai.TETAPI Hazirah tu boleh ckp' aku still dkt kepala batas' kiteorg truss 'whattt thee ?????!!! :O so, aku n Nedy pun trus laa round2 area Park Avenue, masuk Parkson cuci2 mataa..so, 12.45 tu Nedy call tnya. tau x apa yg Hazirah boleh ckp ' aku baru nak kluar dr rumah kwn aku nih" so dia still dkt kepala batas laa.. 
so, tunggu lagi " what the fishhhhhhh" kmi tunggu lama kott ingt dia dh btolakkk..sengall gle rsa nak makan org jerr oooo. so aku dgn nedy masuk laa KFC memandangkan aku dah lapaq wehh. xbreakfast. :( kan dah melayang 7 hinggit aku just mkn chezzy wedges n pepsi. >.< n lg soraang merajuk pulak sbb prgi amik dia lmbat.hahaahahha. penuhh drama kan?? :P

ok, sampai jer Village Mall aku, nedy n hazirah round2 jap sementara tunggu Mimi pulang dr jd pengadil bola sepakk..ooopppssss! :D n tunggu Fatin.
then kiteorg dah lapar sgt so masuk laa Pizza Hut. amik meal yg utk 4 org tp boleh mkn 7 org kottt. campur dgn tax kejadah smua 60 hinggit.amekk kau! time tuh nsib baik smua dtg so boleh la ringan2kan beban sikitt. hahaaha

part yg paling best bila paksu nedy ni bt surprise. hahaahahaha. besttnyerrrrrr. fyi, paksu dia kerja citu. :D 
mula2 datang la 'Oven Baked Cookies Sundae' pergghhh! seronok xterhingga dah nh. then bila nedy mintak gelas kosong tgk ni yg dtg 'Mocktails Blackberry fizzs' .terkejutt smuaaa. then kmi bt buat muka pelik dkt waiter tuh.. "..huuuhhhh O.o'??? dia senyum jerr then bg. baikkan pksu dia nihh..heheheehhehe. Thanx sgtt. :D
Lepas menghingaqkan 1 Pizza Hut tu kami semua berasa puas hati dan terus balik. pergi makan ja pun.HAHAHAAHA :D

ni la Oven Baked Cookies Sundae. sedap tp mcm over baked jer.



FAtin Syahirah


mimi n her kazen

nak potong guna apa nih?? XD

semua senyum dah kenyang kann...hihi

No comments:

Post a Comment