Apr 16, 2011

RAWR !!!

ok mula-mula jom kita gelak ramai-ramai dekat aku ^ ^

hehehehehehee~
hahahahahahaha~
bahahahahaa...muahahahahahaha!!!

ok dah cukup.

sebab apa aku suruh gelak ?
----> aku baru tau yg RAWR membawa maksud eerr..aku cinta padamu or
I LOVE U ! dlm bahasa dinosaur..tehehe. comel kan?

selama ni aku ingat RAWR tu mcm bunyi mrh2+mnje2 sikit dan sewaktu dgnnya -.-
__________________________________________________________________________

actually aku nak cerita sikit pasal boyfie aku..............*dgn nada sedih+ sambil melalak HUUUUWAAAAAA!!!

ok first sekali aku baru sedar yg RAWR!!!! aku syg gila dekat diaaaaaaa!!!!

sedihhnyaa hidup tanpa babyyyy~

semuanya bermula dari sini...................

semalam pukul 11.00 pm mcm tuh aku xtahu nak buat apa...
so aku membelek-belek laa baby aku tuh...
buat la apa yg patut kaaann?? hehehe

tiba-tiba dia hilang arah ! mybe wayar otak dia dah putus or tertanggal..
gilaaaaa...aku terus mcm ' eh, apa hal dgn engkau nihh..i still love u ok...'*sambil senyum mcm kerang busuk dkt dia...

pada masa tu aku still ingat dia OK.
--
--
--
--
--
jeng! jeng! jeng!
beberapa saat kemudian dia pun bernyanyi2..
aku mcm 'spa nih....??'
sbb nama org yg menyanyi tuh bertukar dr ____ ke e! huh?? e?? spa la 'e' nih..aku x penah boh nama org 'e' jer kott! ni lah simptom2 hp aku dah mabuk. 
tgk dekat no. tuh baru laa kenal spa...nasib baik aku ingat no. dia tuh..hehehehehehehe 
^___^
--
--
--
--
--
--
--
46 minit kemudian~
p/s: gila lama sampai 46 minit pot pet pot pet...tehehehe~
biasa laa potpet2 pasal hal negara kaan?
nasib baik laa dia x bt hal msa aku dok syok sembang hal negara..huhu

ok. habis jer..sebelum tido mmg habit aku cek dulu inbox, tgk2 gambar apa yg patut, dgr lagu keee...pastu baru baca doa tido.

mai2 nak cek inbox xleh buka dowhh!!
*operation failed*
*operation failed*
aku cm 'jgn laaaaaaa bt masalah babyy' : /
so aku pon trus off dlu baby aku tu then on balik...
on2 jer...ok mcm biasa dia kluar dlu simbol sony blablabla~
pastu kalau dia normal dia akn kluar set utk flight mode or normal mode dan blablabla~

tapi 

dia x kluar benda2 tuh..dia juz kluar  simbol tuh jaaaaa!
OHHHHHH!! TIDAKKKK!!!!
*jerit kuat2*

dah la i cant live without u!!!!!
how dare u!!!
uurrgghhhh!!!
dan baru aku sedar yg aku syg sgggtt2 dekat my baby aka handphone aku tuh walaupon dia bkn iphone 4, blackberry dan sewaktu dgnya!!!
ada aku kesah??!!

so mlm tu aku tido sorang2 tanpa hp aku disebelah..aku tauk dia jauh2...
pagi2 buta pukul 6.30 aku dah bangun *kalau x mak aku yg tlg gerakkn aku*
buka pintu p kat mak aku 
dgn muka bangun tido+rambut serabai 
maaakkkkk~ hp adik rosakkkk~~ *dgn nada sedih yg teramat sgt* :'(
sob~sob~sob~

mlm nih nk kena bwk dia p hospital so terpaksa la aku berpisah dgn nyaa....hhuuuwaaaa~



p/s: RAWR RAMBO ! ^ ^





No comments:

Post a Comment