Apr 18, 2011

HARI KHAMIS YANG MELETIHKAN

kenapa hari KHAMIS??? 
sbb........entah laa..dah jadual dia mcm tuh kaaaann?
hihihihihhii

actually aku rindu time2 zaman sekolah menengah duluuuu...
aku rindu hari KHAMIS yg meletihkan aku !

ok meh nak cita psal hari khamis zaman skolah dulu.
hari khamis selalu aku habis kelas pukul 2.10pm/ 2.50pm...letih sgttt2..
so hari khamis xleh balik rumah terus...kena stay back..hahaha..dah lama x guna pekataan tuh :P
stay back sbb pukul 4 ada training taekwondo..

selalu habis je kelas trus p letak beg dekat kantin.
aku stay back dgn anis maisarah selalu..so kami dua jala..
pastu p order mknan dekat kantin or kalau kami rajin p beli mknan kat luaq( time byk masa)
nak tunggu mknan dah 15 minit kalau kat kantin..=.="
nak makan lg dah berjam2...hahaaha
nak bersembang lg..nak solat..nak tukaq baju lg..mcm2..
so kalau habis kelas 2.50pm mmg packed gilaa laaa..xdan nak rehat..

dah la xleh nak mandi dekat sekolah..kalau boleh aku mmg nak mndi!
so yg x bestnyaa dgn bdn yg peluh, busuk masam..hhehe kena tukar baju pakai baju taekwondo.
adeehhhhh~
so perfume mmg kena bwk laa...hahahaha

time training yg paling best dan aku harap sekali adalah bla sir Fandi Fisol aka jurulatih aku mai lambat...dia nih selalu busy..=.='
sbb apa aku suka dia mai lambat???
sbb yg akn handle kami bdk skolah aku gak..yg senior belt la black belt ka yg red belt ka..so depa nih x la kejam sgtt...
hahaa
kalau sir aku yg handle dia msti suruh 'lari padang 5 round'
kalau senior belt hndle ' lari padang 1/2 round je'
hehehe

tetapi aku lebih suka sir fandi aka sir aku yg sebenar-benarnya handle drpd kwn diaa...
sbb sir aku ok lg dr kwn diaa..oopppss!
hua3

   yg terbang tu la Sir Fandi...nampak je mcm papan tp stai kot..


gmbar nih aku cilok dr fb dia....sorry sirr hehehe :)



ada 1 harituh sir aku nih mungkin mood dia elok sgtttt kott 
dlm 2jam training dia suruh buat
- lari padang 3 round
- pastu sit up 20 kali
lg apatah lupa la...kna bt 20, 10, 10 kali
-star jump 100 kali
last but not least bt fitness plak..ni yg paling penat sekali...
smpai segala organ bdn aku xsempat nak berfungsi...
bdn aku mmg masam gila dgn peluh...tp bestt sbb at least setiap miggu aku exercise gak...fuuhhhh!
aku sampai 'sirrrr dah laa saya nak mati dah nihh'
jerit slow2 jee..xbrani nak jerit kuat..keh3

tgk2 jam dah pkul 6 pm..mmg lega laaa...saat2 yg aku nantikn.
sampai2 rumah je teruss lempaq segala beg skolah, buku etc
mmg penat sgt2...makan pn xlalu dah..selalu aku msti mkn sikit jee hari khamis...
terus p mandi..lpas solat semua pukul 9.00 terus tumbang...zzzzZZZZZzzz!!!
nasib baik laa esok tu cuti boleh laa bngun lmbat sikit..hahaha

mmg x senyum dah bla dh penat...huhu

p/s: rindu nak bg bdn letih dan berpeluh mcm hari khamiss :)

No comments:

Post a Comment