Apr 25, 2011

The best three Vlogger in Malaysia

entry kali nih xnak ckp byk..just nak share tentang Vlogger2 Malaysia yg cool & best... x percaya?? try tgk vlog2 mereka. Siapa yg still x kenal mereka mmg AGAK tertinggal la..hehehe. rite?


1. Maria Elena
 Serius bestz glerr video2 dia. Dgn British American accent dia mmg awesome n bestzz glerrr!!!! she so stylish. :)
ok.  try tgk.

tagged line maria : assalamualaikum, kalau x jwb berdose kalau jwb sayangggggggggg :)
enjoy the video.










ni antara video Maria Elena. nak tgk yg lain just search dekat Youtube ok.? hehehe

2. IniAnwarHadi

IniAnwarHadi!!! spa x knai dia??? ok, meh nak crita sikit tentang mamat loghat utaqha nih..Nama dia Noor Anwar Hadi..semakin dikenali ramai sejak akhir2 ni..video2 dia kat Youtube semua cool2 glerr n awesome walaupn pendek tp setiap video dia mempunyai mesej2 yg tersendiri..remaja sedang melnjutkn pelajarannya dekat Macquarie University, Sydney, Australia. umoq dia brapa ek?? tua 2,3,4 tahun je kot dr aku..ermm, entah la. xpa2 nanti aku tnya bapak dia..hehe. fyi, bapak dia seorg cikgu BI dekat sekolah aku.. WAAAHHH~ sekali lg aku berbangga mnjadi  Ibrahimian <3! i beat u he is a good better best teacher even he never teached  me. sangat menyayangi ank murid dia..:) sorry aku dh terbanyak ckp..hehe

jom layan video dia...


my fav video! ni la video pertama yg aku tgk dan terus jatuh tangga cinta dkt video2nya yg seterusnya~
eeeeuuuwww~


mmg kreatiff..tgk byk kali pn x boring uuu~


semua video dia ada mesej yg nak disampaikan..enjoy the video ;)

nak tgk semua video2 dia yg lain bleh klik SINI

3. Matlutfi90

ni diaaaa sorng lagi org utaqha yg cool n lawak...semua video2 dia mmg lawak beb!
dan mempunyai mesej2 yg berguna..semua video dia ckp utaqha..so semua org kedahan mmg paham laa..dia pn sedang melnjutkan pelajaran di Australia yaw!
hahaha...aku mmg minat glerrr tgk video2 diaa yg kelakar nih..jom kita layannnn~


video pertama yg aku tgk...bestt..tersentuh beb! ;)


seriuss bestt~


mmg sempoi lahh org kata...:)


part dia tiru gaya segala pemain bola tuh the bestttt!


mmg boleh jd pelakon+pengarah+penerbit laa dia nih..

aku addicted dekat semua video diaa..<3

nak tgk semua video dia yg besttt just search dekat youtube 'Matlutfi90'

ok..bye.


No comments:

Post a Comment