Mar 8, 2011

tersepit ditengah-tengah

post kali ni aku nak jelaskan sebab apa aku reactivate balik facebook aku. walaupun aku memang x mahu ada kaitan lg dgn facebook. walaupun aku dah ambik keputusan utk deactivate fb aku. maybe hampa akn kata 'dia ni ckp x serupa bikin..ala dia ni kata nak deactivate fb laa..tp x sampai 2 hari dah  reactivate!!!' ok. hampa boleh kata apa yg hampa nak. aku deactivate fb aku sbb dah ada org yg xnak tgk aku...mmg sedih sgt...:'( kalau ikotkan hati mmg aku xnak reactivate fb...tp...aku terpaksa reactivate fb.TERPAKSA. bkn sbb aku boring x men fb ke apa. X! sbb aku xnak berdosa dekat seseorg. aku dah tersepit ditengah2....spa pun x kan paham apa yg aku alami skrg ni. walaupun aku reactivate fb aku tp aku x akn active mcm dulu~ sbb fb dah x bermakna bg aku.............wassalam~

No comments:

Post a Comment