Mar 8, 2011

:'(

warning! post ni mengandungi unsur2 yg emosional. akhir2 ini aku jadi seorg yg mudah menangis. aku dah x boleh nak control walaupun aku ni jenis yg mudah menangis tp sebelum ni aku masih boleh control. dah 2 hari aku menangis disebabkan hal2 yg x dpt ni nyatakan. mungkin ini semua salah aku...salah aku....salah aku...! benda yg paling sedih+menyakitkan yg pernah aku alami. sampai mak aku pun perasan. hahaha. sebab aku kluar bilik dgn tuala tutup kepala dgn muka2 sekali. mcm mana tah mak aku boleh nampak ayaq hidung aku meleleh so dia dh boleh agak la. 'kenapa ni? hg menangis ka?' ni la soalan mak aku. 'dak laa..mana ada..aku still nk tegakkn benang yg basah...sambil aku gelak2..aku hanya mampu gelak je kat mak aku.
sebagai seorg mak yg mengandung n melahirkan aku dia tau. so, dia xmendesak aku utk bg tau dia, sbb kalau dia desak aku jugak ayaq mata aku ni yg bergerak slow motion akn trus jd fast motion. mak aku mmg memahami aku. tetapi...jeng3!!! mak aku dia x duduk diam..dia call spy dia suruh cari tahu...bila dia call pun aku x tau laaa...masa aku bangun tidoq je ptg tu *letih buang ayaq mata byk sgt* cek2 hnset ada 1 msg dari spy dia..sapa lg spy dia abg aku la. aku dah agak ni mesti mak aku yg bg tau dia. aku x jwb apa yg dia tnya. buat masa skrg ni aku x boleh nak cerita dekat spa2~

No comments:

Post a Comment