May 9, 2011

De' Touch

akhirnyaaaaaaa...setelah sekian lama masa yg aku nanti2 kn tibaaaa! hahahaha. actually harini, 9 May 2011 adalah hari yg baru dlm hidup aku..sbb aku kembali ke skolah after a long resttt time...byk bnde yg berlaku....--->> to be continue~

de' sentuh
skrg nih cuaca mmg panas gilaaaa!!! so aku amik keputusan utk pergi ke De' sentuh utk menyentuhkn rambut aku kat situ. fuhhhh! bestt!! mula2 aku ingat nak bagi pendek rambut aku tara tengkok jee..so stelah discuss dgn Denis *btul tah ejaan nama di?? kira bunyi mcm tuh la aku dgr pembntu dia paggil dia...dia terang kat aku mcm ni mcm tu...aku still blurr dgn stail yg buat =.= so disebabkn dia hensem sgt aku pn ok je bg truss kepala aku kat dia. :)


on the way dia tgh syok potong rambut aku dan aku pn ralit tgk dia potong tiba2 black outttt! nampak sgt kepala aku tuh terlebih daulat sampai blackout... :P..kann?? perghhh gelap truss nasib baik ada lampu kecik yg still menyala , mampuss samar2 laaa. aku dok risau derr rambut aku x siap lg nihhhh...abis 1 lorong bangunan tuh gelap ooo. yang kelakar time tuh Denis suruh pembantu dia, Vincent amik handphone suluh pakai lampu kamera kat kepala aku. hahaha. mmg kelaka masa tuh x cukup 1 handphone dgn iphone dia jd mangsa keadaan sekali. kehkehkeh :P tiba2 ada kak sorang tuh ckp mcm nih "kita bukan ada simpan torch light kee??" pastuh Denis ckp " ya laa" semua pakat gelak time tuh.


lawak 

 then si vincent tolong la pegang torchlight suluh kepala aku...hehehe. muka aku dari muka pompuan melayu t'akhir truss jd pompuan cina t'akhirr kott dgn potongan baru rambut aku nihh...aku suka :) truss ringan kepala.


 asalnya rambut aku panjang nih laa.


jeng! jeng! jeng! nak tgk apa yg telah terjadi dgn rambut aku??? 
meh nak tunjuk gmbar aku...hehehe





 tgk laaaaaa. mcm nih la jdnya.hahaha
jgn harap aku nak tunjuk gmbar aku kaan??

mcm tuh laa. sama.


then hampir2 nak siap Vincent ckp "justin bieberr" hahaha. serius nak mcm rmbut justin bibir pn ada gakkkk..ahahaha.

pergghhh lekat nama justin Bibir Bieber kat aku. muahahahaaha :)


jom layan lagu dia yg aku suka



p/s: Thanx Denis! gud jod! im lovin it <3

p/s: mata aku bengkak akibat meleleh byk sgt

No comments:

Post a Comment